środa, 7 stycznia 2015

"Jedz co chcesz.Sąd nad polskim stołem" Krystyna Naszkowska

Ciekawa, wciągająca, trochę jednostronna,ale warta poświęconego czasu.

Komentarze na jej temat przeczytałam na szczęście po jej przeczytaniu więc moja ocena jest subiektywna i wynika tylko z lektury.
Książka o stereotypach jakie rządzą w naszej kuchni. Z jednymi zgadzam się w pełni, niektóre traktuje trochę z przymrużeniem oka. Nie ma tu jednak ściemy i owijania w bawełnę.

Mity często dotyczą cholesterolu, jedzenia jajek czy masła. Wiele wiadomości znałam z poprzednich lektur, jednak wiele wiadomości z tej książki moją wiedzę uporządkowało, uzupełniło luki. Dlatego polecam. 

Wg mnie nie warto przygody z taką literaturą zaczynać od takiej książki, niech będzie ona jedną z kolejnych, kiedy mamy już jakiś zasób wiedzy.

Okładka : twarda
Ocena:3+/6

Brak komentarzy: